Jos oppimateriaali ei näy kotisivulla, saattaa oppimateriaalin ryhmä olla piilotettu tai materiaalia on käytetty eri käyttäjätunnuksella.

Oppimateriaali on hankittu eri tunnuksella

Käyttäjä on saattanut luoda itselleen toisen tunnuksen, jos esimerkiksi salasana on unohtunut. Myös MPASSid-tunnistautuminen luo uuden tunnuksen, eikä sitä voi käyttää tavallisen sisäänkirjautumisen rinnalla. Jos salasana on unohtunut, saa sen palautettua salasanan palautustoiminnolla tai olemalla yhteydessä Studeon asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

Oppimateriaali on siirretty piilotettuihin ryhmiin

Syy oppimateriaalin katoamiselle kotisivultasi voi olla myös se, että opiskelu ja opetus on sen osalta ohi ja se on siirretty Piilotetut ryhmät -välilehdelle. Löydät materiaalin siis mahdollisesti sieltä. Voit palauttaa sen kortin ratasvalikosta valitsemalla "palauta näkyviin".

Maksun epäonnistuminen

Kolmas syy sille ettei oppimateriaalia näy, voi olla maksutapahtuman keskeytyminen. Opiskelija on siis yrittänyt ostaa materiaalia, mutta ostotapahtuma on jäänyt kesken, eikä maksu ole lähtenyt tililtä ja saavuttanut verkkokauppaa. Ostoksen tilan voi tarkistaa omalta profiilisivulta. Omaan käyttäjäprofiiliin pääsee klikkaamalla käyttöliittymässä vasemman alakulman hahmo-kuvaketta.

Jos oppimateriaali on edelleen kateissa, autamme mielellämme. Ole yhteydessä Studeon asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

Löysitkö etsimäsi vastauksen?